ES parama

Kuriame Lietuvos ateitį
E-pardavimų (klientų savitarnos) sistemos įdiegimas įmonėje bei jos integravimas su kitomis įmonės naudojamomis sistemomis.

2021 m. balandžio 14 d. įmonėje UAB LTFIREWOOD pradėtas įgyvendinti projektas „E-pardavimų (klientų savitarnos) sistemos įdiegimas įmonėje bei jos integravimas su kitomis įmonės naudojamomis sistemomis“.

Projekto tikslas – Optimizuoti įmonės veiklą, skaitmenizuojant pirkimo-pardavimo procesą.

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia     2021-04-14

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga    2022-08-25

Projekto biudžetas – 28 227,50 Eur

Skiriamas finansavimas – 16 678,90 Eur

Didėjant įmonės gamybos ir pardavimų apimtims, siekiant efektyviau kontroliuoti tiek gamybos, tiek pardavimų procesus, buvo nuspręsta skaitmenizuoti įmonės gamybos valdymo ir pardavimų procesus. 2021 m. balandžio 14 d. įmonė pasirašė Programinės įrangos naudotojo teisių pirkimo-pardavimo sutartį, pagal kurią įmonė gavo teisę naudotis „Falcon“ programinės įrangos gamybos valdymo moduliu bei susitarė dėl įmonės e-pardavimų vykdymo (klientų savitarnos) modulio sukūrimo ir integravimo su gamybos valdymo moduliu ir turima apskaitos valdymo programa.

„Falcon“ programinė įranga buvo specialiai sukurta medienos apdirbimo įmonės procesų valdymui ir apskaitai, todėl atitinka įmonės gamybinius poreikius. Papildomas e-pardavimų vykdymo (klientų savitarnos) modulis papildomai kuriamas atsižvelgiant į įmonės specifinius poreikius.

Šios programinės įrangos įsigijimas leis įmonei skaitmenizuoti pagrindinius procesus.

Projekto rezultatai bus UAB LTFIREWOOD nuosavybė ir bus naudojami kasdieninėje įmonės veikloje.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė (E. komercijos modelis COVID-19).